close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בוחרים נכון: כך תבחרו מדביר מקצועי

מערכת שורשח חשוון, תשפא26/10/2020

הג'וקים הגיעו לביקור? שיירת נמלים על הפנלים בבית? טוב, אנחנו מבינים את הלחץ בו אתם נמצאים, אך גם בסיטואציה לא נעימה שכזו אל תתנו לו לשלוט בכם

תגיות:
צילום: freepik

במאמר הבא נסביר איך בורים מדביר מקצועי, איך בודקים שהוא מורשה וגם, למה אתם צריכים לחשוד מהצעת מחיר נמוכה מידי? כל התשובות לפניכם.

ודאו שמדובר במדביר מורשה
לפני שאתם מזמיני את המדביר להיכנס אליכם הביתה, אתם חייבים לוודא שמדובר במדביר מורשה שרשאי לבצע את עבודת ההדברה שאתם צריכים. מה זה מדביר מורשה? מדובר במדביר שעשה קורסים והשתלמויות מטעם המשרד להגנת הסביבה וקיבל את הרישיון רק לאחר שעבר אותם בהצלחה.

אז אחרי שיחת הטלפון שלכם עם המדביר, בקשו ממנו שישלח לכם תמונה של הרישיון שלו. לאחר מכן, כנסו לאגר המדבירים המורשים

צילום: freepik
שנמצא באתר של המשרד להגנת הסביבה, הכניסו את הפרטים שלו וחפשו אותו במאגר.

במידה והוא מופיע במאגר, אתם יכולים להתקדם לטיפ הבא. במידה והוא לא מופיע במאגר, התקדמו הלאה מפני שמדובר בתנאי בסיס לתחילת העבודה.

אגב, גם במידה והמדביר אכן מופיע במאגר הזה, כשהוא מגיע אלים הביתה עדיין תבקשו לראות את הרישיון. על גבי הרישיון יופיעו הפרטים של המדביר ולא פחות חשוב, כנדר אילן מזיקים הוא רשאי להדביר. לדומה, לא כל המדבירים רשאים לבצע הדברת פשפשים מקצועית, לכן ודאו זאת מראש.

בדקו מה הניסיון של המדביר בתחום
כשאתם מכניסים אליכם הביתה אדם שהולך לעשות שימוש בחומרים רעילים, אתם לא רוצים לקחת סיכון ולפגוע בבני המשפחה היקרים שלכם כל כך. לכן, אתם רוצים שהמדביר שאתם מזמינים יהיה מנוסה בתחום.

עוד בשלב שיחת הטלפון בניכם ולאחר שביררתם שמדובר במדביר מורשה, בררו איתו מה הניסיון שלו בתחום. כמה פעמים בעבר יצא לו לטפל במזיקים כמו שיש אצלכם בבית? כמה שנים הוא בתחום? מה הסיכוי להצלחת ההדברה? מה הסיכוי שהיא לא תצליח? ככל שהמדביר יהיה מנוסה יותר, כך אתם מפחיתים את הסיכוי לאי נעימות.

אפרופו ניסיון, זה בדיוק הזמן לנסות ולחפש המלצות על המדביר שאתם רוצים להכניס אליכם הביתה, ולא פחות חשוב, דיס המלצה. בכל הקשור לתחום הרגיש הזה, כשיש ספק אין ספק.

אל תתפתו להצעת מחיר זולה מידי
אנחנו יודעים, למרות כל הטיפים שחשובים שציינו, עדיין סביר להניח שבשורה התחתונה מה שיעניין אתכם זה המחיר. זה נכון לגבי פשפש המיטה הדברה מחיר, או לכל הדברה אחרת. אז במידה וקיבלתם הצעת מחיר זולה מידי, ודאו שלא מדובר במדביר לא מקצועי שפשוט מת לעבוד.

זכרו – המחיר אמנם מהווה פרמטר חשוב בבחירת המדביר, אך המחיר שתשלמו על חוסר ניסיון ומקצועיות בתחום יכול להיות עצום. תמיד תוכלו לקחת מספר הצעות מחיר, להשוות בניהן ולהחליט.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה